StartUp (social) Nation

יעוץ, ליווי והכוונה לחברות סטארט אפ והיי טק

במשך השנים בהם ניהלתי את מחלקות הדיגיטל במשרדי הפרסום הגדולים בישראל השתמשתי עשרות פעמים בטכנולוגיות ישראליות ששימשו אותי ואת הלקוחות שלי בתחומי הקריאייטיב, ההפקה והמדיה.
טכנולוגיות שלאחר מכן כבשו את העולם.
כמנהל קריאייטיב וכמנהל דיגיטל שהעלה קמפיינים בעלי מיליארדי חשיפות, צברתי נסיון רב בקשר עם חברות סטארט אפ לתחום הפרסום והמדיה וכן שימשתי למספר מהן יועץ

בתפקידי האחרון כמנהל הדיגטל במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי שימשתי גם כמנהל החדשנות וקישרתי בין הטכנולוגיות החדישות ביותר המצוייות בארץ - לבין המפרסמים הגדולים שליוינו - ליצירת חוויות דיגיטל עשירות.
כולם הרוויחו - החברות הצעירות - והמפרסמים הגדולים.
היום בתור עצמאי אני עדיין עובד עם חברות שכאלה - כיועץ, כאיש קריאייטיב ואסטרטגיה בדיגיטל, וכמקשר שלהם לעולם הפרסום המטורף וחד הציפורניים.

כמומחה בדשתות החברתיות ומוביל תחום לימודי הפרסום בסושיאל בבצפר של חברות הפרסום יש לי ידע רחב לתת לחברות הייטק וסטארטאפ - של איך להגיע בדיוק ובזול לקהלים שלהם בכל מדינה בעולם.
איך למצוא בדיוק את הקהל שאתם מחפשים, איך להוכיח למשקיעים שלכם הצלחה תוך זמן קצר, ולהגביר התעניינות במוצר שלכם.
אשמח לשבת איתכם ולגלות ביחד את הסודות לויראליות של המוצר או השירות שלכם במדיה החברתית.

?איך לעשות כסף עם השקעה מינימלית

כלי הפרסום החדשים של פייסבוק מאפשרים לך להגדיר סוגי קמפיינים שונים - למטרות שונות, ועל ידי שימוש נכון בסוגי קמפיינים אלה, תוכל להתאים את המהלך לתקציב שלך וליעדים שלך. שימוש נכון יכול להביא להחזר השקעה מיידי מהרגע הראשון

איך לגרום לדף שלך להביא ערך ללקוחות

דף הפייסבוק שלך יכול להיות אמצעי רב ערך לעסק שלך או לעסק עבורו אתה מנהל את דפי הפייסבוק. למד איך לבנות תוכנית ניהול תוכן לדף, איך לומדים מה טוב ומה משעמם, ומה מביא בסוף לתוצאות הטובות ביותר עבורך

לדעת איך לפרסם ולקבל הכי הרבה תמורת הכי מעט

פייסבוק יצרו כלי פרסום רב עוצמה. כנראה כלי הפרסום הטוב ביותר שקיים כיום. למד איך לפרסם בדיוק לקבל שלך, בלי לבזבז שקל על הגעה לקהלים לא רלוונטיים